Muzica este instrumentul care te poate aduce in stare de delir,de melancolie,de nebunie,de extaz intr-o singura clipa.Muzica are aceste efecte asupra omului si asupra orcarei fiinte.Orfeu reusea cu harpa lui sa imblanzeasca monstri,iar in cultura populara romaneasca fluierul este instrumentul muzical fermecat ce reusea sa captiveze atentia ascultatorilor de doine si sa ii duca spre plaiuri neimaginabile.

duminică, 30 mai 2010

BUTTERFLIES FLY.........
















.....SI TOTUSI.....
...........................FLUTURII ZBOARA!!!...rand pe rand....si se indreapta spre alt taram....
Iar eu,ca fluture ce sunt de la un timp,...incepand de azi 30 mai 2010,m-am despartit de pajistea mea
Si pentru ca florile sclipitoare mi-au aratat un alt drum,l-am urmat!!!
FLUTURII ZBOARA!!!








Ei bine...acum imi iau ramas bun de la cei care m-au considerat colega si prietena lor!RAMAS BUN...
prieteni!
Si pentru voi,VIZITATORII blogului meu,voi ramane aceeasi persoana,cu acelasi caracter(bun sau rau) si aceleasi calitati....
O sa revin cu vesti.....
Si in final o melodie ce...ma caracterizeaza....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu