Muzica este instrumentul care te poate aduce in stare de delir,de melancolie,de nebunie,de extaz intr-o singura clipa.Muzica are aceste efecte asupra omului si asupra orcarei fiinte.Orfeu reusea cu harpa lui sa imblanzeasca monstri,iar in cultura populara romaneasca fluierul este instrumentul muzical fermecat ce reusea sa captiveze atentia ascultatorilor de doine si sa ii duca spre plaiuri neimaginabile.

luni, 1 februarie 2010

Heyyyyyyyy!!!!!!!!


Buna!Ma numesc Vanessa Toma ,am 12 ani si sunt din Lucieni.Imi place foarte mult sa cant,sa joc teatru,sa recit si sa scriu poezii.De la o varsta frageda am indragit folclorul romanesc.Primii pasi spre muzica autentic romaneasca au fost indrumati de d-na educatoare Liliana Mocanescu,si pe aceasta cale ii multumesc.Am participat la diferite concursuri.D-l Victor Mihalache m-a descoperit la un concurs organizat de biblioteca din Lucieni.Am urmat cursuri de pregatire la "Scoala Micilor Vedete" pana in prezent de aproape 2 ani,participand la emisiuni nationale si internationale.Vreau sa le multumesc pentru eforturile depuse pentru mine d-nei Viorica si D-lui Victor Mihalache, familiei mele si in mod special d-lui Costin Butaroiu care m-a ajutat foarte mult si m-a apreciat pentru ceea ce sunt si ii mai multumesc pentru piesele cu care astazi ma mandresc si imi incant auditoriul.Sper sa vizitati cu drag blogul meu.

Un comentariu: