Muzica este instrumentul care te poate aduce in stare de delir,de melancolie,de nebunie,de extaz intr-o singura clipa.Muzica are aceste efecte asupra omului si asupra orcarei fiinte.Orfeu reusea cu harpa lui sa imblanzeasca monstri,iar in cultura populara romaneasca fluierul este instrumentul muzical fermecat ce reusea sa captiveze atentia ascultatorilor de doine si sa ii duca spre plaiuri neimaginabile.

joi, 10 iunie 2010

La emisiune....




Incepand de astazi...10 iunie m-am alaturat colegei mele Daiana Berbec...fiind moderatoarele emisiunii Dedicatii Populare...azi am avut ca invitat pe Andutu Georgescu...m-am simtit super in platoul COLUMNA TV din punctul nostru de vedere{al meu si al Daianei}ne mandrim cu noi si speram ca pe viitor sa avem emisiunii mai frumoase...in fiecare joi de la ora 18 ne puteti urmari...ii multumes in mod special d-nei Any Craciun pebtru ca a fost alaturi de mine..si intregi echipe...

3 comentarii:

  1. Te-am vazut joi la Columna si cred ca poti demonstra ca ti-ai ales un drum!Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un blog extraordinar!Vanessa,imi face mare placere sa te am alaturi de mine in fiecare joi,pentru ca impreuna vom face emisiuni cat mai frumoase care sigur le va placea telespectatoriilor.Iti doresc in continuare mult succes pe drumul care lai ales!Te pup!

    RăspundețiȘtergere