Muzica este instrumentul care te poate aduce in stare de delir,de melancolie,de nebunie,de extaz intr-o singura clipa.Muzica are aceste efecte asupra omului si asupra orcarei fiinte.Orfeu reusea cu harpa lui sa imblanzeasca monstri,iar in cultura populara romaneasca fluierul este instrumentul muzical fermecat ce reusea sa captiveze atentia ascultatorilor de doine si sa ii duca spre plaiuri neimaginabile.

duminică, 4 iulie 2010




Ei bine,dragii mei...dupa cum v-am obisnuit ca in fiecare emisiune cu invitati de nota zece...pe data de 1.07...i-am avut prezenti pe membri din cunoscutul ansamblu "Stejarelul"...trebuie sa subliniem ca ne-au onorat cu prezenta doar o mica parte....si....ca solista am avut-o ca invitata pe Ionela Plavie.....asadar..eu...cat si colega mea Daiana va multumim ca ne-ati acceptat invitatia si va mai asteptam si in alte editii ale emisiunii "Dedicatii populare"!Va dorim mult succes pe mai departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu