Muzica este instrumentul care te poate aduce in stare de delir,de melancolie,de nebunie,de extaz intr-o singura clipa.Muzica are aceste efecte asupra omului si asupra orcarei fiinte.Orfeu reusea cu harpa lui sa imblanzeasca monstri,iar in cultura populara romaneasca fluierul este instrumentul muzical fermecat ce reusea sa captiveze atentia ascultatorilor de doine si sa ii duca spre plaiuri neimaginabile.

sâmbătă, 7 august 2010


Bine sau rau
-dreptul de a alege

Atunci cand ne hotaram sa alegem ceva..... ne asumam constienti un risc......putem pierde sau putem castiga.....in acele momente simtim ca ne e amenintata stabilitatea...... Am vazut ca multi oameni amana la infinit momentul deciziilor.....Ei nu fac decat sa-si iroseasca timpul.... pe care in mod normal..... si l-ar fi petrecut...... avansand in modul propus....Amanarea nu reprezinta...... altceva decat... teama noastra instictiva...... de esec...dar si un obstacol pe care singuri ni-l ridicam.....Daca cineva ne-ar garanta...... 100% ca vom avea succes........ atunci am merge pe acel drum..... fara rezerve.....Din ce am citit....si am aflat de la cei din jur,pana la varsta la care am ajuns,......am inteles ca noi ne nastem...... cu dreptul de a alege.!!!....Cineva ne poate constrange...... pe termen scurt sa facem ceva...,insa deciziile importante .....ni le luam singuri!!!.........Noi hotaram unde...... si cum ne traim viata!...E pacat sa ne zbatem........ in zadar.,.... sa nu ni se recunoasca meritele,...... cand avem in noi potentialul infinit........avem forte nebanuite........ care ne pot impinge sa obtinem tot ce dorim!.........
Dar... tot ce trebuie sa facem... e sa incepem..... sa ne valorificam gandurile,dorintele...Experienta a mii de oameni.....ma determina sa cred, cu adevarat,ca lucrurile importante.......la care visam...chiar se realizeaza!!!Depinde..doar,daca....ni se da sansa sa alegem....si abia apoi....daca stim ce....ALEGEM!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu