Muzica este instrumentul care te poate aduce in stare de delir,de melancolie,de nebunie,de extaz intr-o singura clipa.Muzica are aceste efecte asupra omului si asupra orcarei fiinte.Orfeu reusea cu harpa lui sa imblanzeasca monstri,iar in cultura populara romaneasca fluierul este instrumentul muzical fermecat ce reusea sa captiveze atentia ascultatorilor de doine si sa ii duca spre plaiuri neimaginabile.

duminică, 5 iunie 2011

Dragii mei,astazi am avut alaturi de noi ansamblul "Junii Valahi",care ne-a incantat cu suite extraordinare!Dupa cum am spus si in direct copiii mi-au facut o impresie foarte buna,dar am fost placut surprinsa ca am intalnit si doua prietene:Madalina Zegheru si Stefania Coman,va felicit si ma bucur ca ati urmat aceasta cale,calea cantecului autentic romanesc!Multumiri d Dan si d=soarei Pompilia!Speram sa mai paseasca pragul emisiunii Dedicatii Populare cu Vanessa!Va asteptam sa ne urmariti si duminica de la ora 15:30.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu