Muzica este instrumentul care te poate aduce in stare de delir,de melancolie,de nebunie,de extaz intr-o singura clipa.Muzica are aceste efecte asupra omului si asupra orcarei fiinte.Orfeu reusea cu harpa lui sa imblanzeasca monstri,iar in cultura populara romaneasca fluierul este instrumentul muzical fermecat ce reusea sa captiveze atentia ascultatorilor de doine si sa ii duca spre plaiuri neimaginabile.

joi, 4 februarie 2010

ASTAZI AM SA VA OFER O CREATIE PROPRIE


CELOR CE MA CRITICA

CHIAR DE-ASCULT CU BUNATATE,
CU CALDURA-N INIMA
MA ATACA PE LA SPATE
RANIND CHIAR SI-O LACRIMA.

DIN CER STELELE MA STRIGA,
SI MA-NDEAMNA SA VISEZ
DE EI CHIAR NU-MI ESTE FRICA
POT ORICE SI-O DEMONSTREZ.

II AUD MEREU VORBIND
TOT CE FAC EU...NU E BUN,
DAR II LAS....SI TREC ZAMBIND...
MI-AM ALES DEJA UN DRUM.........{VANESSA TOMA}

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu