Muzica este instrumentul care te poate aduce in stare de delir,de melancolie,de nebunie,de extaz intr-o singura clipa.Muzica are aceste efecte asupra omului si asupra orcarei fiinte.Orfeu reusea cu harpa lui sa imblanzeasca monstri,iar in cultura populara romaneasca fluierul este instrumentul muzical fermecat ce reusea sa captiveze atentia ascultatorilor de doine si sa ii duca spre plaiuri neimaginabile.

sâmbătă, 27 februarie 2010

O BUCURIE PE CARE VREAU SA O IMPARTASESC SI CU VOI
















Aaaaaa...am uitat sa va spun!!!!Ieri a fost ziua mea,m-am distrat de minune cu colegii de la club si pe aceasta cale le multumesc foarte mult!PUPICI!

SUNT FOARTE FERICITA PENTRU PRIETENII MEI{JUSTY SI COSTY},DEOARECE SI-AU IMPLINIT UN VIS.JUSTINA SI-A LANSAT OFICIAL VOLUMUL DE DEBUT "DOR DE PRIMAVARA"



Vis de primavară

M-aş prinde-n hora cu vântul

Să îi sting suflarea-n ploi,

Cu rouă să ung pământul

Gonind iarna de la noi.


Bine-ar fi în somn să-mi crească

Brânduşe în loc de păr,

Primăvara s-o trezească

Gândurile-mi în culori.


Să-nfloresc târziu ca merii,

Să-mi miroase pielea-a tei,

Să-nsoţesc pe cerul serii

Rândunelele scântei.


Să mă-ntrec cu cânt de mierlă,

Cu-ntreg codrul să vorbesc,

Viaţa să-mi străluce-a perlă

Când izvoarele-mi zâmbesc!

Justina Butaroiu




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu