Muzica este instrumentul care te poate aduce in stare de delir,de melancolie,de nebunie,de extaz intr-o singura clipa.Muzica are aceste efecte asupra omului si asupra orcarei fiinte.Orfeu reusea cu harpa lui sa imblanzeasca monstri,iar in cultura populara romaneasca fluierul este instrumentul muzical fermecat ce reusea sa captiveze atentia ascultatorilor de doine si sa ii duca spre plaiuri neimaginabile.

sâmbătă, 27 februarie 2010

DE-AS FI UN FLUTURE



DACA AS FI FLUTURE MI-AS DORI SA FIU UN FLUTURE FRUMOS COLORAT PE ARIPIOARE CU UN COLORIT POTRIVIT VERII SI IMPRIMEURI CU CULORI CALDE PENTRU A MA PUTEA EVIDENTIA DE MIILE DE ALTI FLUTURI.PE TOT PARCURSUL VERII AS ZBURA IN INALTUL CERULUI PENTRU A-MI DEZMIERDA ARIPIOARELE IN LUMEA VERII CU CALDURA SOARELUI FRUMOS STRALUCITOR SI AS COLINDA TOATE CAMPIILE IN CAUTAREA MULT PRETIOSULUI POLEN.DE ASEMENEA, AS CAUTA APELE PURE ALE FRUMOSULUI NOSTRU TARAM ROMANESC UNDE MI-AS PUTEA POTOLI SETEA SI MI-AS RACORI MINUSCULELE MELE PICIORUSE IN TIMP CE AS PLUTI DEASUPRA PICATURILOR DE CRISTAL.LA INCEPUTUL TOAMNEI AS MERGE IN VIILE OAMENILOR SI AS STRANGE TOATA DULCEATA STRUGURILOR.PE LA SFARSIT M-AS SRANGE IMPREUNA CU CEIALALTI FLUTURI PT A NE GASI UN ADAPOST PROPRICE IERNII GEROASE.IARNA AM HIBERNA SUB FRUNZE DESFATATI DE CALDURA ACESTORA CE O DATA CU PRIMAVARA PIERE IAR FRUNZELE SUNT ADUANTE DE MATASURILR VANTULUI SI DUSE PE TARAMUL LOR.PRIMAVARA MI-AS REINCEPE OCUPATIA MEA ANCESTRALA IMPREUNA CU PRIETENII MEI ACEEA DE A CULEGE MULT VALOROSUL POLEN AL FLORILOR.

Un comentariu: